1. Registrácia

Vitajte v našom ivecoshope so širokou ponukou náhradných autodielov. Nákup v tomto Eshope je možný, len ak ste registrovaný zákazník. Prosím registrujte sa a vyplňte svoje prihlasovacie údaje. Registrácia je bezplatná a robí sa len prvý krát.

Ako registrovaný zákazník pred každým ďalším nákupom už len stačí ak vyplníte svoje prihlasovacie meno a heslo a môžete pokračovať v nákupe.

Ak sa nechcete zaregistrovať, môžete si vyžiadať cenovú ponuku na vybraný diel, ktorú Vám pošleme obratom na Vašu e-mailovú adresu.

2. Výber tovaru a vloženie do košíka

Po vložení prihlasovacích údajov si vyberte z ponuky tovar, ktorý chcete zakúpiť v našom online obchode ivecoshop.sk. Na produktovej karte zadajte počet kusov a vložte tovar do nákupného košíka stlačením tlačidla „pridať do košíka“. Ak chcete zmeniť počet kusov tovaru v košíku, zadajte nový počet kusov a stlačte tlačidlo „zmeniť počet“. Pokračujte v nákupe pokiaľ v košíku nie je všetok tovar, o ktorý máte záujem. V košíku sa priebežne zobrazuje počet kusov tovaru a cena za tovar bez DPH. Kliknutím na „Nákupný košík“ v pravej hornej časti e-shopu sa zobrazí tovar uložený do košíka, kliknutím na krížik pri tovare môžete tovar z košíka jednoducho odstrániť. Do košíka môžete vložiť viacero položiek v rôznom množstve.

Ak ste výber tovaru ukončili, prejdite do košíka v pravej hornej časti e-shopu a zvoľte tlačidlo „Pokladňa“.

3. Spôsob doručenia, platby

Môžete si zvoliť rôzne spôsoby dodania tovaru: prostredníctvom Slovenskej pošty, kuriérom alebo osobný odber na adrese spoločnosti FerMi s.r.o., Viničná č. 2, Nové Zámky.

Vyznačte spôsob platby za tovar, v prípade osobného odberu je možná platba v hotovosti alebo platobnou kartou. Skontrolujte (ak nie ste registrovaný zákazník vyplňte) fakturačné údaje, nezabudnite zadať Vašu e-mailovú adresu, telefónne číslo a ak je adresa dodania iná ako fakturačná, vyplňte aj časť „Adresa dodania“.

Ak máte k dispozícii kupón na zľavu, ktorý chcete pri nákupe využiť, zadajte jeho kód a potvrďte tlačidlom „Použiť“. Potvrďte súhlas s obchodnými podmienkami a objednávku odošlite.

Na Váš e-mail bude doručený e-mail obsahujúci všetky dôležité informácie o Vašej objednávke.

4. Platba na faktúru alebo v hotovosti

5. Príjem objednávky a expedícia tovaru

Po prijatí objednávky, ak tovar nie je skladom, Vás kontaktuje telefonicky alebo e-mailom náš obchodný zástupca a informuje Vás o približnej dobe dodania a o prípadnej možnosti čiastočného plnenia objednávky.

6. Expedícia Vašej objednávky

Ak je komplet objednávka skladom, expedujeme do 24 hodín v pracovných dňoch. O odovzdaní tovaru na doručenie Vás informujeme e-mailom, ktorý obsahuje link pre online sledovanie Vašej zásielky.

7. Doručenie tovaru až k vám

Tovar Vám doručíme prostredníctvom Slovenskej pošty spôsobom aký ste si zvolili. Osobný odber je možný na adrese spoločnosti:

FerMi s.r.o.
Viničná 2
940 64 Nové Zámky

pracovné dni v čase 800 - 1200 a 1300 - 1700
sobota v čase 800 - 1200

Dôležité upozornenie!

Pri preberaní tovaru vždy skontrolujte nepoškodenosť obalu i samotného tovaru. V prípade poškodenia spíšte s doručovateľom Slovenskej pošty protokol o poškodení a tovar nepreberajte. Informujte nás o poškodenom a neprevzatom tovare a my Vám pošleme nový.